poniedziałek, 25 lutego 2013

Pokażmy się z zewnątrz

Hej dziewczyny, czy myślałyście już o kurtce na wiosnę? Idealnej na codzień ale mającej to coś, co podkreśli również wagę naszego wieczornego wyjścia? Oczywiście ja poświęciłam jej trochę uwagi. Przymierzałam kilka w sklepach, stwierdzając z przykrością, że większość tam oferowanych, kończy się w miejscu co najmniej nieodpowiednim (no chyba, że jest się tak chudym jak Ania Rubik). Nie tracąc nadziei, przystąpiłam do wirtualnych poszukiwań, a tam trafiłam na mój ideał:





Bawełniany materiał sprawia, że kurteczka może nas okrywać w ciągu dnie, nie dodając naszemu wizerunkowi ciężkości. Jednocześnie falbankowa baskinka jest na tyle elegancka, że kurtka sprawdzi się również w bardziej eleganckiej stylizacji. Dla mnie wielkim plusem jest też kolor. Idealnie zastępuję nudną czerń, jest ciemny i stonowany, ale jednak kolorowy. Ten włoski obiekt pożądanie (Sisley), sprzedał się w miniony weekend na zalando.pl. Ale czy musimy wszystko kupować w sklepach? Może warto uszyć coś sobie od czasu do czasu. Przynajmniej będziemy pewne, że materiał skończy się dokładnie tam, gdzie powinien.

3 komentarze:

  1. Jest to dobre rozwiązanie, ale mimo wszystko dla Pań o szerokich biodrach nie najlepsze - falbanka poszerzy jeszcze bardziej to i owo. Mnie przypadł do gustu ten: https://www.google.pl/search?q=desigual+primavera+p%C5%82aszcz&hl=pl&client=firefox-a&hs=rTy&rls=org.mozilla:pl:official&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=mkA2UcTrHs_MsgbF04BY&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=633#imgrc=VBWWY-TkkzG0oM%3A%3Bpp5RBLxVpLfueM%3Bhttp%253A%252F%252Fcsimg.webkupiec.pl%252Fsrv%252FPL%252F29060450de121h017802%252FT%252F340x340%252FC%252FFFFFFF%252Furl%252Fdesigual-primavera-prochowiec.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.webkupiec.pl%252Fplaszcze_damskie.htm%253Fmarks%253DDESIGUAL%3B340%3B340

    Już go niestety wycofali z desigual, a do tego cena :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to te bez bioder (jak ja), będą się w niej prezentowały świetnie. Pani (jak mniemam) propozycja to płaszcz wiosenny, ich wybór jest znacznie większy. Jeżeli o kurtkę dla kobiet z szerokimi biodrami chodzi, to świetna byłaby ta:

    http://www.oasap.com/coats-jackets/24062-removable-lamb-collar-wool-blend-jacket.html?SASID=675105

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście fajna. Dziewczyna ze zdjęcia wygląda jak Ola Kwaśniewska :)\

    Iza

    OdpowiedzUsuń