czwartek, 20 czerwca 2013

W poszukiwaniu zaginionej kreacji cz.1

Obraz idealnej, letniej sukienki spędza mi sen z powiek. Chcąc znaleźć coś niepowtarzalnego, niedrogiego i oryginalnego, swoje poszukiwania rozpoczęłam od modowych platform z ubraniami polskich projektantów. Niestety odniosłam wrażenie, że prezentowany tam styl sukienek worków, choć projektantom najwyraźniej się podoba, bardzo odbiega od moich marzeń. Kilka niezłych kreacji odrzuciłam od razu z powodu wygórowanej ceny, a szkoda. Zarówno SHWROOM jak i Mostrami nie rozwiązały mojego problemu. Dodam przy tym, ze moja sukienka marzeń musi "robić" talię, być w miarę dopasowana, mieć dekolt i jakiś wyraźny kolor. Oto kilka propozycji godnych uwagi.








Propozycja Hedonic, co prawda nie ma dekoltu, jednak świetnie podkreśla talię i ma ładny kolor. Dodatkowym atutem jest cena - 210 zł



Obydwie propozycje pochodzą od Yulli Babich, a ich cena waha się około 250 zł. Obydwie mają dekolt, podkreślają talię. Szkoda tylko, że wersja bardziej kolorowa ma długi rękaw...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz