czwartek, 12 września 2013

Rozeznanie

Zrobiłam dziś stacjonarne rozeznanie modowe. Udałam się do sklepu Mohito, z którego nie mogłam i nie chciałam wychodzić. Choć z początku przestraszyły mnie manekiny ubrane na czarno, z każdym następnym krokiem byłam coraz bardziej mile zaskoczona. Ubrania były bardzo kobiece, eleganckie (co jest główną cechą tego sklepu) i kolorowe. Znalazłam mnóstwo pięknych swetrów z modnymi dodatkami i zdobieniami, piękne koszule, marynarki i sukienki. Choć większość fasonów nadaje się raczej na szczupłe sylwetki, niektóre ubrania mogą świetnie maskować "brzuszek".








Zdjęcie nawet w połowie nie oddaje tego, jak na prawdę wygląda ta koszula, z tyłu ma bardzo głębokie wycięcie, które jest niebanalne i bardzo seksowne. Materiał i zdobienia na rękawach dodają jej polotu. Dostępna również w energetycznym różu. 99,90



Również H&M oferuje niezłe koszule, choć moją uwagę zwróciła jedna, rewelacyjna dla osób w rozmiarze 40+ . Niestety nie udało mi się znaleźć jej zdjęcia. Koszula jest w fioletowo-szare wzory, ma luźny fason i dekolt składający się z nakładanych na siebie części materiału. Jeżeli chodzi o dodatki, to w tej sieciówce zawsze znajdzie się coś godnego uwagi. Dla mnie hitem był pierścionek w kształcie kokardy ze sztucznych pereł.





Ta oryginalna sukienka pochodzi również z H&M-u, znalazłam ją jednak na stronie internetowej. Jest świetną propozycją właściwie w każdym rozmiarze. Niestety nie kusi ceną... 279 zł.








Bardzo ładne korale znajdziemy za to w Stradivariusie. 34,90 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz